.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرط یك مرجع تقلید برای پذیرفتن رهبرانقلاب

جت‌الاسلام‌ "علم‌الهدی"، در ادامه جلسه تحلیل و بررسی دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به قم، در مدرسه علمیه نواب صفوی مشهد، گفت: جریان‌های حوزه به مراتب شدیدتر از فتنه 88 بود و اگر از درون حوزه صدایی مقابل رهبری بلند می‌شد، بی‌تردید نه قابل سركوب بود و نه قابل مبارزه و مقابله. دشمن هم آتش را زیاد می‌كرد و این مساله خطرناك بود.

رهبر معظم انقلاب، تمام عملیات شیطانی آنها را كه، خیلی هم هزینه كرده بودند، با یك سفر حل كردند و این عالی‌ترین دستاورد سفر ایشان به قم بود. آن اساتیدی هم كه به صورت جریان مطالباتی درآمده بودند، با رهبری بیعت كردند و دلداده‌ی ولایت شدند و رفت‌وآمدهای مراجع و رهبری به صورتی انجام گرفت كه اگر حركتی هم می‌خواست شكل بگیرد، زمینه‌اش نابود می‌شد.

به گزارش آینده وی افزود:به‌عنوان مثال آیت‌الله "سیدكاظم حائری"، از مراجع قم، كه هم شخصیت بی‌نظیری و هم مقلدان زیادی در عراق دارد، وقتی به دیدار رهبری رفتند، اصرار داشتند، دست رهبری را ببوسند اما آقا اجازه ندادند.

بعد از آن، آقا به دیدار ایشان رفتند و به گفته حجت‌الاسلام "مروی"، آیت‌الله حائری، در تماسی اعلام شرط كردند كه اگر ملتزم به این شرط می‌شوید، بازدید آقا را قبول می‌كنم و آن شرط این بود كه دست آقا را ببوسد و بالاخره به زور دست آقا را بوسید. این‌ها، برای كسی كه امروز در عراق بعد از آیت‌الله "سیستانی"، مقلدانش از همه بیشتر است و همه معتقدند آیت‌الله حائری عصاره‌ی فقه و اصول شهید "صدر" هستند، مسایلی ساده و احساسات و هیجان نیست، هر چند خوشبختانه این موقعیت بین همه مراجع به وجود آمده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.